مقاله ها

ارسال شده توسط: حبیب زاده‌ دسته بندی : آرایشی, رنگ مو دیدگاه : ۱۴ دیدگاه 2

همآهنگی رنگ موها و ابروها و نحوه رنگ کردن ابروها

همآهنگی رنگ موها و ابروها

همآهنگی رنگ موها و ابروها :

همآهنگی رنگ موها و ابروها : رنگ کردن موها ظاهر کلی شما را تغییر می دهد و نشان دهنده احساس شماست.
بنابراین یکی از بزرگترین مشکلات افراد پیدا کردن رنگ موی مناسب است که با رنگ ابرو به صورت طبیعی هماهنگی داشته باشد.

در اینجا مطالبی درمورد همآهنگی رنگ موها و ابروها برای شما ارائه می کنیم.

با مداد ابرو و سایه های پودری می‌توان به صورت موقت ابروها را رنگ کرد. هنگامی که موهایتان را به رنگ روشن تر رنگ می کنید برای طبیعی نشان دادن رنگ ابرو ها می توان آنها را رنگ کرد. رنگ کردن ابروها و روشن تر کردن آنها یکی ازهنرهای آرایشگران حرفه‌ای است . زیرا باید دقت لازم را برای این کار داشته باشند. تا مانع تماس رنگ با چشم‌ها و پوست حساس اطراف چشم شوند. که خود کاری سخت است و نیاز به تجربه دارد. در غیر این صورت ممکن است به بینایی چشم صدمه بزند و همچنین درصورت آسیب به ابروها و پوست برای جبران این آسیب به هفته ها زمان نیاز است .

اگر موهایتان قهوه ای متوسط و یا خرمایی است می‌توانید ابروهایتان را به همان رنگ خرمایی و یا یک درجه تیره تر درآورید. افراد دارای موهای خرمایی و یا تیره مایل به مشکی باید به دنبال رنگ‌های مشکی و تیره باشند. اگر دارای ابروهای کم‌ پشت هستید استفاده از مداد ابرو می تواند تجربه جالبی باشد. افرادی که موهای آنها قهوه‌ای روشن است نباید از قهوه ای تیره برای ابروها استفاده کنند. .

در حالیکه خانم هایی با موهای بلوند می‌توانند از بین رنگها، بلوند تا رنگ های قهوه ای روشن را به دلخواه انتخاب کنند. موهای روشن و ابرو های تیره انتخاب عاقلانه ای نیست. خانمهایی که پایه رنگ موهای آنها قرمزی دارد، باید از رنگهای گرم قهوه ای برای هماهنگی موها و ابروها استفاده کنند. .

یک نکته:

به طور کلی سعی کنید ابروهایتان را در چهار پایه رنگی نسبت به موها حفظ کنید، یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر و اگر بیش از این درجه ها را ترجیح می دهید. از مداد ابرو و یا رنگ کردن کمک بگیرید.

نکاتی مهم برای رنگ کردن ابرو :

اولین نکته ای که باید برای رنگ کردن ابرو بدانیم داشتن رنگ ابروی و اکسیدان مناسب برای رنگ کردن است.که در ضمن باید مناسب برای مناطق ظریف مانند چشم و ابرو ها نیز باشند.
اکسیدان مناسب برای رنگ کردن ابرو اکسیدان نیم یا یک درصد است.

مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابرو :
1- برس رنگ
2- ظرف شیشه ای کوچک که مواد را داخلش میریزیم
3- پنبه برای پاک کردن رنگ ها
4- وازلین برای چرب کردن قسمت هایی که می خواهیم رنگی نشود و رنگ نگیرد و همینطور کرم تمیز کننده آرایش که قبل از رنگ کردن برای پاک کردن لازم است .

همآهنگی رنگ موها و ابروها

 همآهنگی رنگ موها و ابروها نحوه رنگ کردن ابروها:

الف: سعی کنید در دمای معمولی اتاق قرار بگیرید. چون رنگ در جای سرد مدت بیشتری طول می‌کشد تا عمل کند.
ب: با کرم پاک کننده آرایش ابروها را تمیز کنید.
پ: با گوش پاک کن دورتادور ابرو و محلی که نمی‌خواهید رنگ بگیرد را با وازلین بپوشانید.
ت : رنگ انتخابی خود را به اندازه یک سانتی متر در داخل ظرف شیشه ای ریخته و حدود سه قطره اکسیدان روی آن اضافه کنید. سپس با برس مخصوص، رنگ و اکسیدان را کاملاً مخلوط نمائید.

سپس از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام رنگ را بزنید طوریکه همه ابرو ها با رنگ پوشانده شود.
ث: دقت داشته باشید که این رنگ خیلی سریع می گیرد،معمولاً برای رنگ های تیره و مشکی یک دقیقه کافیست.
ج:با پنبه مرطوب ابروها را کاملاً تمیز کنید تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد.
ح: بیشتر از ۲ الی ۳ دقیقه رنگ را روی ابرو نگه ندارید.

اگر ابرو را تیره کنید روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت می باشد.
آرایشگرها می گویند رنگ ابرو ها باید یک درجه تیره تر از رنگ موها باشد اما باز هم همه موافق این امر نیستند و نظرات مختلفی دارند.

در همآهنگی رنگ موها و ابروها رنگ پوست مهم است :

یادتان باشد رنگ ابرو ها تنها با رنگ مو مشخص نمی شود. بلکه رنگ پوست هم نقش تعیین کننده ای دارد.مثلاً اگر رنگ موی قهوه ای تیره با پوست گندمی دارید و ابروهایتان مشکی است، این تضاد نزدیک به هم چهره تان را جذاب تر می کند. یا اینکه مثلاً فردی که پوستی روشن با ابروی مشکی داشته و اکنون رنگ موی خود را بلوند کرده بهتر است یک یا دو درجه رنگ ابروی خود را روشن کند. کسانیکه چهره ای سبزه و رنگ موی روشنی دارند و یا کامل مش کرده‌اند.

بهتر است رنگ ابروی آنها ۴ تا ۵ درجه نسبت به رنگ ریشه روشن تر باشد. چون این رنگ ابرو چهره را باز تر و زیبا تر خواهد کرد. افرادی با موهای شرابی ، فندقی و گروه رنگ های قرمز بهتر است با هر رنگ پوستی که دارند ابرو را تیره نگه دارند. گروه رنگهای زیتونی با پوست های سفید و روشن رنگ ابرو را تنها یکی دو درجه روشن تر از رنگ مو کنند.

همآهنگی رنگ موها و ابروها

چطور ابروهای خود را روشن کنیم :

کسانیکه ابروهای ضخیم و پرپشت و بسیار تیره ای دارند برای روشن کردن ابروهایشان دچار مشکل می‌شوند.این افراد میتوانند برای روشن کردن ابروها سراغ دکلره و مواد بی رنگ کننده بروند. البته هنگام کار با این مواد باید بیشتر دقت کنند و هیچگاه به طور مداوم ابروها را دکلره نکنند. چون می تواند آسیب زننده باشد .

نحوه رنگ کردن ابروها: همآهنگی رنگ موها و ابروها

۱- ابروهای خود را تمیز نمایید. در ضمن قبل از اینکه ابروها را دکلره کنید باید موهای آن مرتب شده باشد. بهتر است قبل از اینکار آنها را با شامپو بشویید.
۲-با استفاده از یک گوش پاک‌ کن پوست اطراف ابرو را وازلین بزنید. این کار باعث میشود که پوست از التهابات پوستی در امان باشد.بخصوص اگر تازه ابروها را بر داشته باشید پوست حساس تر است و ملتهب می شود.
۳-ماده دکلره را در یک کاسه بلوری آماده کنید و با برس مخصوص رنگ ابرو، یا برس تمیز ریمل ، مواد دکلره را روی ابروها بمالید. اگر می خواهید همه موها به خوبی رنگ باز کنند. چندین بار با حرکات رفت و برگشتی موها را برس بزنید.

۴- بعد از اینکه ابروها کاملا با مواد پوشانده شدند ساعت را نگاه کنید اگر می خواهید ابروها کامل روشن شوند و رنگ باز کنند حدود ۵ دقیقه زمان بگیرید. اگر میخواهید خیلی روشن شوند مواد باید حدود ۱۰ دقیقه روی ابرو بماند مدام موهارا چک کنید تا نسوزد.
۵- مواد را با پنبه یا دستمال کاغذی از روی ابروها پاک کنید.

۶- در اینجا ممکن است رنگ ابروی شما به زردی یا نارنجی بزند. در اینجا از واریاسیون بنفش استفاده نمائید و زردی را بگیرید. چند قطره واریاسیون را با اکسیدان مخلوط کرده به ابرو بزنید و حدود 10 دقیقه صبر کنید.
۷- ابروها را بشویید و با حوله خشک کنید براحتی می توانید تفاوت مرحله ۶ را با این مرحله متوجه شوید. در اینجا ابروی شما به زردی نمی ‌زند و رنگ طبیعی تری می دهد.
۸- اگر کمی ابروها را با مداد و سایه مرتب کنید می توانید ادعا کنید ابرو های ایده‌آلی دارید.

همآهنگی رنگ موها و ابروها

نکته همآهنگی رنگ موها و ابروها:

برای رنگ کردن ابرو نیاز نیست حتما از رنگ‌های شیمیایی استفاده کنید. میتوان برای رنگ کردن ابروها از مواد طبیعی استفاده کرد بدون آنکه ضرر داشته باشد.
میتوان ابروها را با استفاده از دارچین هم رنگ کرد. برای رنگ کردن ابروها با دارچین میتوان کمی دارچین را با آب مخلوط کرده و سپس با برس به ابروها کشید. دارچین قدرت رنگ دهی بالایی دارد و در ترکیب با عسل می‌تواند یک رنگ قهوه ای روشن ایجاد کند.

همچنین می‌توان از قهوه هم برای رنگ کردن ابروها استفاده کرد. شما میتوانید در منزل با استفاده از قهوه و یا نسکافه ابروهای خود را رنگ کنید. برای اینکار کمی قهوه را جوشانده و بگذارید تا سرد شود. سپس کمی از آن را به ابروهای خود بزنید و ده تا پانزده دقیقه قهوه را روی موهای ابرو ماساژ داده و سپس بشویید. البته می توان برای نتیجه بهتر قهوه را با نسکافه و اکسیدان مخلوط کرده و رنگ روشن تری به ابروهای خود بدهید. توجه داشته باشید برای تیره کردن رنگ ابروها باید مواد مورد نظر را زود پاک کنید.

امیدواریم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید.و هرگونه پیشنهاد و نقدی در مورد این مقاله دارید از قسمت ثبت دیدگاه ها و نظرات میتوانید با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه (۱۴)

  • hdfilmcehennemi پاسخ

    Film izle, jetfilmizle internetin en hızlı ve güvenilir film, sinema izleme platformudur. Binlerce film seçeneğiyle her zevke uygun filmleri Full HD kalitesinde sunar. Antione Courrege

    1403/01/28 در 22:05
  • hdfilmcehennemi پاسخ

    Fullhdfilmizlesene ile en yeni vizyon filmler Full HD ve ücretsiz film sizlerle. Orijinal film arşivimizle en kaliteli film izle fırsatı sunuyoruz. Darell Montayes

    1403/01/28 در 05:46
  • hdfilmcehennemi پاسخ

    Fullhdfilmizlesene ile en yeni vizyon filmler Full HD ve ücretsiz film sizlerle. Orijinal film arşivimizle en kaliteli film izle fırsatı sunuyoruz. Barney Lillick

    1403/01/27 در 21:50
  • hdfilmcehennemi پاسخ

    Hdfilmcehennemi – Türkiye’nin en hızlı hd film izleme sitesi. Tek ve gerçek hdfilmcehennemi sitesi. Gerry Schweigart

    1402/09/30 در 21:53
  • russian bet پاسخ

    Bueno, en serio despues de la primera impresion y de pensar un poco entiendo que se refieren a la reaccion quimica que se produce en la placa cuando esta esta en contacto con la humedad, lo cual no quiere decir que necesariamente se haya mojado, pero es un poco fuerte q la humedad estropee un aparatejo de estos y que encima no lo cubra la garantia. Leopoldo Vescovi

    1402/07/11 در 16:37
  • russian bet پاسخ

    I must show my admiration for your generosity supporting persons that need help with this situation. Your personal dedication to passing the message all-around became surprisingly invaluable and have surely helped guys much like me to achieve their ambitions. The valuable help and advice implies so much a person like me and further more to my peers. Best wishes; from everyone of us. Monte Flavors

    1402/07/11 در 08:35
  • free bitcoin پاسخ

    Good article. I discover something extra tough on various blogs day-to-day. It will certainly constantly be stimulating to check out content from other authors and also practice a little something from their shop. I?d prefer to utilize some with the web content on my blog whether you don?t mind. Natually I?ll provide you a web link on your web blog. Thanks for sharing. Austin Mahl

    1402/07/07 در 09:47
  • Bruno پاسخ

    Hey! I’m at work surfing around your blog from my new iphone!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to
    all your posts! Keep up the fantastic work!

    1399/12/19 در 22:28
  • information پاسخ

    Awesome post. I am a regular visitor of your site and appreciate you taking the time to maintain the excellent site. I will be a regular visitor for a long time. Sean Borden Bergin

    1399/12/16 در 09:13
  • Nell پاسخ

    I do consider all of the concepts you’ve offered for your post.
    They are very convincing and can definitely work.
    Still, the posts are very short for newbies.
    May just you please lengthen them a little from subsequent time?
    Thank you for the post.

    1399/12/16 در 00:36
  • Maricela پاسخ

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Extremely useful info specifically the last part :
    ) I care for such information a lot. I was looking for this particular information for a long
    time. Thank you and good luck.

    1399/12/16 در 00:28
  • omegla sohbet پاسخ

    Normaal gezien haat ik regenjassen omdat ze zo lomp zijn! Maar deze ziet er echt superleuk uit! Hihih, leuke laarzen ook! Celestina Harlin Dorin

    1399/12/15 در 09:27
  • Isabell پاسخ

    Hey! I’m at work surfing around your blog from my new iphone 4!

    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!

    Carry on the fantastic work!

    1399/10/11 در 06:44
  • حبیب زاده پاسخ

    مطالبی آموزنده در مورد رنگ ابرو

    1399/10/03 در 13:22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× چگونه راهنمایی تون کنم؟