درباره فروشگاه آریا کالا

در فروشگاه اینترنتی آریا کالا بهترین عطر و ادکلن و لوازم آرایشی را پیدا کنید.باکیفیت ترین لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه نمایید.بیشترین کیفیت را با کمترین قیمت تجربه نمایید.

درباره ما:                             درباره ما فروشگاه اینترنتی آریا کالا

1- توضیحات مربوط به فروشگاه و مدیریت 

 

((درباره ما:فروشگاه اینترنتی آریا کالا))

مدیرفروشگاه: شاپور حبیب زاده متولد 1345 ساکن شهر کرج دبیررسمی آموزش و پرورش .
مدت فعالیت فیزیکی فروشگاه :16 سال
حوزه فعالیت فروشگاه: فروش عطرو ادکلن و کالاهای بهداشتی و آرایشی
آریا کیش  یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های فیزیکی است و دارای بیش از 16 سال تجربه است.

این فروشگاه با  کسب مجوز از اتحادیه مربوطه بامدیریت شاپور حبیب زاده اداره میشود. 

فروشگاه ما درحوزه فروش عطرو ادکلن و لوازم بهداشتی شخصی مانند انواع اسپری ها و مام ها ولوازم آرایشی و لوازم برقی آرایشی فعالیت میکند.

  این فروشگاه با پایبندی به اصل کلیدی، مشتری مداری و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ، به کار خود ادامه دهد.

با اینحال مقتضیات زمان ایجاب میکند.

 برای راحتی مشتریان،فروشگاهی اینترنتی با نام آریا کالا راه اندازی کنیم .

و بطور غیر حضوری کالاهای موردنیاز  مشتریان را  ارائه نماییم .

هدف این فروشگاه ارائه انواع عطر و ادکلن با برند های معتبر و  همچنین کالاهای بهداشتی و لوازم آرایشی مجاز باقیمت مناسب به مشتریان است.

 باشد که بتوانیم رضایت مشتریان را جلب و خدمات بیشتری به آنها ارائه نماییم.

دراینجا لازم به گفتن است:

با توجه به اوامر رهبری در مورد کالای ایرانی و همچنین شرایط پیش آمده برای کشور.

ما تلاشمان بر اینست تا حد امکان محصولات تولید داخل کشور را در فروشگاه ارائه نماییم.          

بلکه سهمی در حمایت از کالای داخلی داشته باشیم.

2- برتری خرید اینترنتی نسبت به خرید فیزیکی (درباره ما فروشگاه اینترنتی آریا کالا)

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است.

منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید جذب می‏‌کند.

امروزه افراد این روش خرید را بیشتر منطبق با شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند.

ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد هماهنگ ‏‏‌تر شده است.

همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی واجتماعی خود هستند.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار ارزشمند شده است.

همه سعی میکنند برای  اوقات فراغت برنامه ریزی کنند.

گذراندن وقتهای  طولانی در فعالیت‏‌های روزمره کم اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری بیشتر  اولویت خود را از دست داده است.

ذکاوت انسان‌ها، آنها را قانع می‏‌کند  با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه ‏‌تر و مدرن تر زندگی کنند.

صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش،  لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه دارای اولویت است.

دیگر صرف وقت  به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال خسته کننده مانند خرید کردن جایگاهی در زندگی امروزی و مدرن ندارد.
امروز  برای رفع بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های ساده تری وجود دارد.

از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کسی ، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام به خرید کالا نمی ‏‌کند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می نمایند.

مشتری در دنیای امروز خواهان حق انتخاب بیشتری است و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند.

زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های جدیدتر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد.

از همینجاست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

× چگونه راهنمایی تون کنم؟