شرایط و قوانین

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات آریا کالا:

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی آریا کالا :  کاربر گرامی  لطفاً شرایط و قوانین را جهت استفاده مطلوب از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی آریا کالا به دقت مطالعه فرمایید.

شرایط و قوانین آریا کالا:

ورود کاربران به وب‏‌سایت آریا کالا با استفاده از پروفایل شخصی، جشنواره ها، فروشهای استثنایی و سایر خدمات ارائه شده توسط آریا کالا به معنای مطلع بودن وقبول شرایط و قوانین فروشگاه آریا کالا میباشد.

همچنین اینکار بمعنی اطلاع از نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آریا کالا است.

در ضمن توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی قبول کردن کامل کلیه شرایط و قوانین آریا کالا از سوی کاربر است.

قوانین کلی(شرایط و قوانین آریا کالا)

مدنظر داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آریا کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

همچنین کلیه اصول و رویه‏‌های آریا کالا منطبق قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.

پس شخص استفاده کننده ملزم به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که درآینده در شرایط و قوانین درج شده، رویه‏‌ها و خدمات آریا کالا تغییراتی ایجاد شود، در همین برگه منتشر و به روز رسانی می شود.

پس شما می پذیرید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربرکیست:

هرشخص یا استفاده کننده از وبسایت که وارد وبسایت آریا کالا شده و فرم ثبت نام را پرمی کند بعنوان مشتری یا کاربر تلقی می شود.

هرشخص یا استفاده کننده از وبسایت به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آریاکالا اقدام کند بعنوان مشتری یا کاربر تلقی می شود.

باید ذکر شود که آریا کالا یک وبسایت تک فروشی آنلاین است.

طبق مواد قانون تجارت الکترونیک:

مشتری به هر شخصی که بدون هدف تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا اقدام می نماید گفته میشود.

تعریف فروشنده :

فروشنده شخصی است که محصولات ارائه شده در وبسایت آریاکالا را ازشرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری وبصورت آنلاین بفروش میرساند.

مسئولیت مربوط به کیفیت وهمچنین گارانتی محصول بعهده شرکتهای مربوطه میباشد.

چگونگی ارتباط مشتری با آریا کالا و بالعکس:

هنگامی که شما از خدمات آریا کالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید.

همچنین زمانیکه به آریا کالا ایمیل می‏‌زنید، همه این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود.

در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول باشد، شما می پذیرید که آریاکالا به صورت الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد.

(از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) 

آدرس پست الکترونیکی وتلفنی که در هنگام ثبت نام در وبسایت درپروفایل خود درج میکنید میپذیرید که آریا کالا فقط از طریق آنها به درخواستهای شما پاسخ دهد.

درضمن آریا کالا جهت اطلاع رسانی فروشهای استثنایی و دیگر رویدادها امکان دارد برای افراد عضو وبسایت پیامک یا ایمیل ارسال نماید.

درصورتی که کاربران تمایلی به دریافت پیامک یا ایمیل نداشته باشند می توانند ازناحیه کاربری خودعضویت خبر نامه را باطل نمایند.

توجه:

توجه داشته باشید که 02634301363 و 09122685848 تنها شمارهایی‌‌هستندکه آریا کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند.

این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه آریا کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند.

پس روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

همچنین ممکن است آریا کالا از طریق شماره 34301363 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان آریا کالا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام آریا کالا است.

در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید.
-در ضمن هرگونه استفاده غیر اصولی و غیر مجاز ازسایت توسط هر یک از کاربران که باعث آسیب رساندن ، ایجاد خرابی یا هرگونه از دست رفتن اطلاعات شود.

همچنین باعث تغییر دراطلاعات سایت و نیز افشای اطلاعات کاربران و غیره از این قبیل گردد پیگرد قانونی بدنبال خواهد داشت .

– کاربران باید در حفاظت از اطلاعات شخصی و کاربری خود نهایت دقت را داشته باشند.

زیرا مسئولیت هرگونه ردوبدل کردن اطلاعات از طریق شناسه کاربری و رمز عبور بعهده آنهاست.

چگونگی ثبت سفارش و نحوه ارسال آن:

بند1:

روز کاری به معنی روزهای غیر تعطیل شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

بنابر این تمامی سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

در ضمن آریا کالا به مشتریان خود در تمامی روزهای هفته و 24 ساعته امکان ثبت سفارش را می‌‏دهد.

بند 2:

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آریا کالا از طریق ارسال پیام کوتاه و یا از طریق ایمیل، در صف ارسال قرار می‏‌گیرند.

آریا کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.

با وجود این، در صورتی که موجودی کالایی در آریا کالا به پایان برسد. <<حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری و واریز مبلغ>> حق کنسل کردن آن سفارش و یا برگرداندن وجه سفارش برای آریا کالا محفوظ است.

و مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، کالای دیگری را انتخاب و جایگزین آن کند.

بند 3:

در صورت بروزهرگونه مشکل در انجام مرحله نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

بند4:

آریا کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی اقدام به قطع سفارشگیری و فروش خود کند.

ولی کلیه سفارشهای نهایی شده قبل از توقف سفارش گیری را ارسال خواهد کرد.

در کل حق قطع فروش تمامی و یا بخشی از کالاها به هر دلیلی مانند ناموجودبودن کالا بدون اطلاع قبلی، برای آریا کالا محفوظ است.

بند5:

در صورت وجود هرگونه خطایی درمورد درج قیمت و ارزش پولی کالاهای موجود در سایت آریا کالا ،

حق لغو نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آریا کالا محفوظ است.

در اینحالت آریا کالا در کوتاهترین زمان وجوه دریافتی را به حسابی که از طرف مشتری اعلام میشود واریز می‌نماید.

پس مشتری زمانی که وارد سایت آریا کالا شده و اقدام به خرید مینماید.

به آگاهی خود در این مورد اذعان داشته و می‌پذیرد در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.

بند6:

کاربران تا زمان ثبت سفارش هیچگونه الزامی برای ثبت نام ندارند.

کاربرانهنگام ثبت سفارشباید فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.

بدیهی است ارائه اطلاعات ناقص یا نادرست،منجر به عدم پیگیری و تحویل سفارش کاربر میشود.

بنابراین ارائه آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به معنی مورد تایید بودن درستی آنها است.

در صورتی که این موارد به صورت کامل و صحیح درج نشده باشد، آریا کالا جهت اطمینان از قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات صحیح و تکمیلی درخواست کند.

همچنین، مشتریان می‌توانند درخواست نمایند سفارشاتشان به نام و آدرس شخص دیگری ارسال شود.

در اینحالت باید مبلغ فاکتورپیش پرداخت شود و تحویل گیرنده زمان تحویل کالا باید کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشد.

بند7:

با توجه به ثبت سفارش توسط سیستم سفارش، به هیچ عنوان امکان صدورمجدد و تعویض فاکتور یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.

بنابراین باید مشتریان چه حقیقی و چه حقوقی هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

لذا هر درخواستی که دارند قبل از صدور فاکتور و پردازش سفارش اعلام نمایند در غیر اینصورت آریا کالا هیچگونه تعهدی در این مورد نمیپذیرد.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند.

چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

موارد وشرایط تحویل کالا:

بند8:

امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که در شهر کرج قرار دارند وجود دارد.

(با این شرط که 10درصد مبلغ کالا بعنوان پیش پرداخت موقع ثبت سفارش پرداخت گردد)

سفارشهایی که با پست و باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر ازده میلیون ریال است، لازم است قبل از ارسال، مبلغ سفارش‌ها بطور آنلاین ویا پرداخت کارت به کارت تسویه شوند.

بند9:

سفارشهایی که آدرس تحویل آنها اماکن عمومی مانند رستوران، کافه، کافی نت، هتل و غیره امکان‌پذیر نیست.

لازم است آدرس تحویل، دقیق و مستند باشد.

بند10:

در رابطه با سرویس تحویل سفارش فروشگاه اینترنتی آریا کالا ، سفارش جلوی درب اصلی ساختمان در خیابان تحویل داده می‌شود.

بند11:

در خرید هایی که از بن تخفیف یا ووچر استفاده میشود.

پس از ثبت سفارش و پردازش آن از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید وجود ندارد.

همچنین تغییر مبلغ فاکتور به دلیل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا نیز وجود ندارد.

اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف یا ووچر باطل خواهد شد.

پس از ابطال اینگونه فاکتورها امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

بند12:

لازم به ذکر است انتخاب کالادر سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند.

همچنین تا قبل از ثبت نهایی، هرگونه تغییری در قیمت کالا یا موجودی آن ، روی کالای انتخاب شده اعمال خواهد شد.

بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند. توصیه می‌شود در اولین فرصت سفارش خود را نهایی کنند.تا با مشکلات مذکور روبرو نشوند.

(به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان فروش استثنایی که زمان فروش و همچنین تعداد آن دارای محدودیت است)

شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران پیامک یا ایمیل نهایی شدن سفارش خود را دریافت کنند.

بدیهی است که آریا کالا هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که انتخاب شدند ولی هیچ اقدامی برای نهایی شدن خرید انجام نشده است، ندارد.

شرایط و ضوابط فروش محصولات آرایشی و بهداشتی:

بند1:

کلیه اطلاعات مربوط به کالاهای آرایشی فقط به جهت اطلاع رسانی است و هدف مشاوره نیست.

مشتری باید قبل از خرید و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نسبت به کسب اطلاع و اخذ مشاوره از متخصصین مربوطه اقدام نماید .

مشتری پس از اخذ مشاوره با متخصصین ، نظرات آنها را جویا شود.و سپس اقدام به استفاده نماید.

در ضمن باید توجه داشت که هر نظری که کاربران در وب سایت آریا کالا درج می نمایند تجربه یا اطلاعات شخصی آنهاست و برایشان هیچگونه مسئولیتی ایجاد نمی کند.در ضمن آریا کالا نیز در این مورد مسئولیتی نمی پذیرد.

لازم بگفتن است که آریا کالا در مورد صحت و سقم اطلاعات درج شده روی بسته بندی کالا نیز هیچگونه تعهد و مسئولیتی را قبول نمی نماید.

پس مسئولیت آن فقط با شرکت تولید کننده می باشد.

بند2:

درصورت عدم اطلاع و استفاده نادرست  از محصولات آرایشی و بهداشتی و  ایجاد خسارت به خود و محصول توسط مشتری تمامی مسئولیت آن برعهده مشتری می باشد و آریا کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

بند3:

در صورتی که کالای آرایشی و بهداشتی معیوب باشد و این کالای معیوب از طرف شرکت تولید کننده یا پخش کننده مورد تایید قرار بگیرد.

در آن حالت آریا کالا صرفا هزینه کالا را طبق فاکتور صادره طی حد اکثر 20 روز به مشتری برمی گرداند. مشروط بر اینکه کالای فوق هیچگونه دست خوردگی نداشته باشد و از حالت اولیه خارج نشده باشد.

بند 4:

در بعضی موارد استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی عوارض و بیماریهایی مانند حساسیت های پوستی و ایجاد لک بر روی پوست به همراه دارد.

آریا کالا نسبت به هیچکدام از این موارد پاسخگو نیست و مسئولیتی بعهده نمی گیرد.

بنابراین کلیه مسئولیت ها در این مورد متوجه شرکتهای تولید کننده و تامین کننده کالا می باشد.

و انجام پیگیریها باید به توسط مشتری و از طریق شرکتهای مزبور انجام گردد.

بند5:

کالاهای آرایشی و بهداشتی به جهت مقتضیات بهداشتی به هیچ عنوان شامل مرجوعی و تعویض نمی گردند.

بنابراین مشتری باید قبل از تحویل گرفتن کالا مشخصات کالای درخواستی را با کالای تحویلی مقایسه نماید.

در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و مراتب را حداکثر تا 24 ساعت به فروشگاه اطلاع دهد.

در غیر اینصورت اگر مشتری کالا را تحویل بگیرد و آنرا از بسته بندی خارج نماید،هیچگونه ادعای بعدی قابل قبول نیست و آریا کالا مسئولیتی را نمی پذیرد.

نحوه حمل و ارسال کالا:

آریا کالا همواره در تلاش خواهد بود تا کلیه سفارشات را در اسرع وقت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند.

با توجه به اینکه بسته بندی همه مرسولات ایمن و استاندارد می باشد.

پس از تحویل به شرکت پست و یا هر یک از شرکت‌ ‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب مشتری که در موقع ثبت سفارش اعلام می کند.

و فروشگاه آریا کالا نیز پس از تحویل به پست  از طریق پیامک یا ایمیل به وی اطلاع رسانی می نماید.

به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.(مطابق مواد 386و387 قانون تجارت )

فروشگاه آریا کالا مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد.

در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

مگر آنکه مشتری هنگام ثبت سفارش گزینه بیمه تکمیلی را هم انتخاب کرده باشد.

لازم به توضیح است آریا کالا تنها در صورت تایید و تقبل شرکت حمل کننده سفارش به جهت تسهیل امور، پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام می دهد.

بنابراین آسیب‏‌ها و خسارتهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری از زمان تحویل سفارش به فروشگاه آریا کالا اطلاع داده شود.

سپس کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آریا کالا جهت پیگیری ارسال شود.

مواردی مهم که مشتریان در هنگام تحویل سفارش باید توجه کنند :

– مشتریان هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت دهند.

در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

– مشتریان در هنگام تحویل گرفتن سفارش، ظاهر کالای سفارش داده شده را بررسی نمایند که هیچگونه آسیبی به کالا وارد نشده باشد.

اگر سالم بود کالا را تحویل بگیرند در غیر اینصورت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.

باید توجه داشت هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

– زمانی که ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری انجام میشود.

مشتریان عزیز موظف هستند.

در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند.

در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد.

ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهند.

چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری  را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت.

(امضاء رسید پستی بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم میباشد.)

زیرا مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است.

در این حالت دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

برخی از شرایط تحویل کالا:

بند1:

بنابر بخشنامه های پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است.

اگر کسی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، بخواهد کالا تحویل فرد دیگری گردد.

باید زمان ثبت سفارش ، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید.

در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

بند2:

طبق شرایط و قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است.

قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد.

پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت.

کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.

پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 3 روز فرصت خواهند داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید.

درضمن کالاهای آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن شامل این مورد نمی شود.

بند3:

به دلیل مسائل و مشکلات روی داده تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود.

بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود.

مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست تحویل در طبقات می نمایند.

هزینه حمل و ارسال کالا:

هزینه ارسال کالا در شهر کرج در خریدهای بالای 200000 تومان رایگان و مبالغ کمتر از آن مشمول دریافت هزینه ارسال می شود.

البته محاسبه هزینه بطور سیستمی در فاکتور اعمال می گردد.

هزینه ارسال کالا برای سایر شهرهای کشور بر اساس محاسبه سیستمی در فاکتور اعمال می گردد.

مشتریان عزیز در زمان ثبت سفارش می توانند نوع ارسال کالا را انتخاب و هزینه های مربوطه را مشاهده نمایند.

میزان هزینه ها نسبت به نوع ارسال و همچنین وزن و حجم کالا و فاصله تا شهر مقصد بصورت سیستمی محاسبه و در فاکتور اعمال می شود.

محتوا:

آریا کالا نهایت کوشش و تلاش را برای ارائه نهایت خدمات به مشتریان را دارد.

به همین منظور اطلاعاتی را در مورد محصولات و موارد استفاده آنها در سایت منتشر خواهد کرد.

این اطلاعات برگرفته از منابع و اطلاعات شرکتهای تولید کننده محصولات خواهد بود.

لذا آریا کالا تضمین نمی کند مطالبی که در سایت منتشر می نماید بدون اشکال مغایرت باشد.

هر زمان کاربری مغایرتی در اطلاعات منتشر شده با محصول مشاهده کرد تنها راه چاره اینست که:

مشتری باید کالای خریداری شده را قبل از شروع به استفاده و بدون هیچ تغییری  در بسته بندی کالا مرجوع نماید.

شرایط درج محتوای کاربران:

آریا کالا خود را مجاز می داند در هر زمان که بخواهد محتوا و اطلاعات سایت و محصولات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.
اگر کاربران سایت محتوایی را برای سایت ارسال نمایند فروشگاه مختار خواهد بود.

تا این اطلاعات را تغییر ، تصحیح ویا نشر دهد.

همچنین آریا کالا مختار است اطلاعات فوق را اصلا منتشر نکند.

با اینحال کلیه مسئولیت صحت و درستی مطالب تماما بعهده کاربر ارسال کننده می باشد.

اگر کاربری در بخش نظرات کاربران ضوابط فروشگاه را رعایت ننماید.

آریا کالا مجاز است جلوی دسترسی کاربر به سایت را مسدود نماید.

حتی در صورت نیاز مراجع قانونی را در جریان بگذارد.
در ضمن کلیه محتویات این وبسایت متعلق به آریا کالاست وشامل قانون کپی رایت میباشد

نحوه قیمت گذاری:

قیمت‌‏گذاری در آریا کالا مبتنی بر سیاست حفظ حقوق مشتری و مصرف کننده می باشد.

قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در آریا کالا قیمت‏‌های تک فروشی است.

این قیمتها غالباً توسط تولید‏کننده و یا شرکت سازنده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است.

سایرکالاها نیزطبق مدل و مشخصات و همچنین کالاهای همتراز دربازار تعیین قیمت میشوند.

آریا کالا  نهایت احترام را برای کاربران و مشتریان قائل است.

آریا کالا نمیتواند قبل از اینکه کالایی را سفارش دهد قیمت و موجودی آنرا بطور قطعی اعلام نماید.

بنابر این در مواردی بسیار محدود در صورت وجود نوسانات در بازار یا محاسبه اشتباه در نحوه قیمت گذاری اگر سفارشی قابل پردازش و ارسال نباشد.

آریاکالا موظف و مکلف است، در حداقل زمان این موضوع را به شخص سفارش دهنده اطلاع دهد، و سفارش را لغو نماید.

نحوه محاسبه قیمت کالاهایی که پس از ثبت سفارش کاهش قیمت دارند:

لازم به توضیح است اگر درصورتی که کالایی پس از نهایی شدن سفارش شامل کاهش قیمت شود.

سفارش مربوطه طبق قیمت جدید محاسبه میشود و قیمت جدید اعمال خواهد شد.

در ضمن قیمت کلیه کالاها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

پس مبلغی بغیر از قیمت کالا بعنوان مالیات بر ارزش افزوده به آن اضافه نخواهد شد.

البته باید به این مورد هم اشاره کنیم :

هزینه های بسته بندی و ارسال و بیمه حمل کالا برای هر فاکتوری طبق شرایط متفاوت میباشد.

پس جداگانه محاسبه  و درموقع ثبت سفارش به اطلاع مشتری میرسد.

 فروشهای استثنایی:

فروشهای استثنایی به جهت تشویق مشتریان و ایجاد یک خاطره خرید خوب برای آنها در نظر گرفته شده است.

در مواقعی از ایام و بصورت محدود تعدادی از محصولات با تخفیف های فوق العاده در بخش فروش استثنایی درج میشوند.

این کالاها فقط برای زمان محدودی امکان ثبت سفارش دارند.

هر زمان که کالاهای فوق بدلیل استقبال زودتر از زمان به اتمام برسند سفارش گیری متوقف می شود.

همچنین آریا کالا تعهدی به سفارشهای تعدادی در این فروشها ندارد.

زیرا که این فروشها طرحهایی تشویقی بحساب می آیند.

درصورت درخواست تعدادی باید هماهنگی های لازم بعمل آید.

همچنین در فروش استثنایی بن های تخفیف قابل محاسبه نیستند.

هزینه ارسال هم به ازای هر کالا مجزا و ثابت محاسبه میشود و غیر قابل تغییر است.

نمایندگی:

آریا کالا نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش در کشور ندارد.

کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق فروشگاه انجام می‏‌شود.

لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلف  مراتب را جهت پیگرد قانونی به فروشگاه آریا کالااطلاع دهید.
آریا کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند،لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با ما در میان بگذارید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج در این صفحه قابل اجرا است.

مشتری با علم و آگاهی تمام از شرایط و قوانین اقدام به ثبت سفارش و خرید می نماید.

لذا هرگونه ادعایی در مورد عدم اطلاع از شرایط و قوانین فاقد ارزش قانونی بوده و فروشگاه مسئولیت و تعهدی در برابر آنها ندارد.

× چگونه میتونم راهنماییتون کنم؟